כתבו עלינו: מאמר באתר בוקרה (מתורגם מערבית)

עמותת משעול החיים יוצאת לדרך ומטרתה להגשים את משאלתו של המטופל הבגיר הנוטה למות ולתמוך במשפחתו.

עמותת משעול החיים חגגה את השקתה, בערב שאורגן ב 31.7.23, בגני תקווה במרכז המדינה.

בערב השתתפו מספר אישים מתחומים שונים, ביניהם מנהלי מחלקות בבתי חולים, חברי דירקטוריון במכללות ובעלי תפקידים ממספר חברות ומוסדות.

הארגון  פועל תחת הסיסמה "מכבדים את החיים" ומטרתו להעניק סיוע לחולים סופניים, לבני משפחותיהם ולהעניק את משאלתו האחרונה של החולה.

בערב נשא דברים מייסד ויו"ר העמותה, איש העסקים בן הראל, שהודה לכל מי שתרם להשקה זו והתייחס לחשיבות המסר שעמותה זו מציעה, והערך המוסף בהגשמת משאלתו האחרונה של החולה ובסיוע למשפחתו במצבם הקשה   העמותה פועלת ללא אפליה דתית, מוצא אתני או כל קטגוריה אחרת.

מנכ"לית העמותה, קטיה סיטרין, דיברה על המסר של העמותה, וכמה חשוב שתהיה מודעות קהילתית לשירותים שמציעה העמותה בשלב חייהם האחרון של חיי מטופלים, ולבני משפחותיהם.

ד"ר עאוני יוסף – חבר הוועדה המקצועית של העמותה – סגן מנכ"ל קופ"ח כללית בצפון ומנכ"ל "מגדלי נצרת", שיבח את צוות העמותה ובירך על הקמתה, מקווה להצלחה מלאה.  הוא ציין ששירותים כפי שמציעה העמותה, יחסית חדשים בחברה הערבית,  וכי משפחות רבות סובלות וזקוקות לתמיכה בשלבים קשים אלה.

המשתתפים הדגישו את הצורך להמשיך לפעול עד שיגיע לכל הקהילות בארץ, כולל החברה הערבית.

לקריאת המאמר באתר "בוקרה" לחצו כאן

הצטרפו לעמותה

מזמינים אתכם להעמיק את מעורבתכם להצטרף כחברים בעמותה. החברות בעמותה מקנה זכות הצבעה בישיבות המליאה והשתתפות בדיונים וקבלת החלטות בנושא פעילות העמותה.

חבר בעמותה יכול להיבחר לאחד ממוסדותיה.

מלאו את הפניה ונחזור אליכם בהקדם.

תודה על פנייתך

קיבלנו את פנייתך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן